رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل از توزیع سبد کالا به ارزش 180 میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی این شهرستان در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر ایمانیان  اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز و حمایت از قشرهای ضعیف و آسیب پذیر این مقدار سبد کالا به کمک خیران و نیکوکاران شهرستان تهیه شده است که به زودی توزیع خواهد شد.

وی با بیان این که ارزش هر سبد کالا یک میلیون و 500 هزار ریال است تصریح کرد: این سبد کالا شامل برنج، چای، کنسرو، روغن، عدس، لوبیا و نخود است که بین مددجویان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: افراد خیر و نیکوکار منطقه برای همکاری با اداره بهزیستی این شهرستان می ‌توانند در راستای اهداف این نهاد که معلولان، کودکان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و بیماران صعب‌العلاج را حمایت می کند مشارکت داشته و گام موثری در آغاز سال جدید برای نیازمندان بردارند.

وی در پایان لزوم توجه ویژه افراد خیر به نیازمندان را یک امر خداپسندانه دانست و گفت: با توجه به این که به ایام نوروز نزدیک می‌ شویم و در این میان افرادی وجود دارند که از تهیه کمترین معاش زندگی محروم هستند و در انتظار کمک و مساعدت افراد خیر هستند در این زمان بر ما واجب است تا حتی با کمترین امکانات به یاری آن‌ ها بشتابیم.
2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش اداره بهزیستی آران و بیدگل هستند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار