سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مزارع بادرود زیر کشت صیفی‌جات

مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: عملیات کاشت صیفی‌جات در بادرود به پایان رسید و 700 هکتار از مزارع این منطقه زیر کشت صیفی‌جات رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرضا مهدی بادی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: عملیات کاشت انواع صیفی که به‌صورت تونلی زیر پلاستیک از اواخر بهمن امسال شروع‌شده بود در روز گذشته به پایان رسید.

وی افزود: هرساله در ماه‌های بهمن و اسفند کار تهیه بستر و مقدمات کاشت صیفی‌جات شامل پخش کود دامی و ایجاد جوی و پشته و بعضاً با ماشین تیپ اقدام به کاشت بذر صیفی‌جات می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی نطنز بابیان اینکه عمده کاشت صیفی‌جات در منطقه قلعه گوشه بادرود انجام می‌شود، تصریح کرد: محصولات کاشته شده در این منطقه عمدتاً طالبی، گرمک، خربزه بوده و در سایر مناطق بخش عمدتاً خیار به‌صورت تونل پلاستیکی به‌منظور پیش‌رس نمودن آن‌ها کشت می‌شود.

وی گفت: با توجه به عملکرد 30 تن در واحد سطح تولیدی معادل 21 هزار تن از مزارع به دست می‌آید که عمدتاً جهت مصرف بازار تهران و سایر استان‌ها صادر می‌شود.

مهدی بادی همچنین از بخشودگی سود تسهیلات کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: مطابق تبصره 35 اصلاحیه قانون بودجه سال 1395 کل کشور و آیین‌نامه‌های اجرایی آن مصوب هیأت محترم وزیران کلیه بدهکاران بانکی که اصل تسهیلات دریافتی آن‌ها از یک میلیارد ریال (صد میلیون تومان) کمتر است می‌توانند با مراجعه به شعبه مربوطه و پرداخت اصل تسهیلات دریافتی از بخشش سود وام و دیرکرد برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر زمان برای مراجعه به بانک پایان اسفندماه جاری است و با توجه به اینکه اعتبار در نظر گرفته‌شده به‌ صورت شناور در سطح کشور است لازم است افراد ذینفع هر چه سریع‌تر جهت تعیین تکلیف به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.