سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

27 شبکه توزیع میوه ایام نوروز در استان کرمان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: 27 شبکه توزیع میوه در استان کرمان برای ایام نوروز پیش بینی شده است.

 
  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی حسینی نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: 27 شبکه توزیع میوه در استان کرمان برای ایام نوروز پیش بینی شده و حدود یک هزار و 800 تن پرتقال و یک هزار و 500 تن سیب درختی برای مصارف ایام نوروز در کرمان خریداری شده است.

وی افزود: شبکه‌های توزیع را در مکان‌هایی احداث می کنیم که مردم استان کرمان و مهمان ها به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. 

وی تصریح کرد: طرح نظارتی پایش بازار در کرمان آغاز شده است و تا 31 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت تا از تخلفات احتمالی در این ایام جلوگیری شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: بحث فرهنگسازی در زمینه مطالبه‌گری توسط شهروندان و گردشگران نوروزی در کمیته تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دنبال شده است.

وی تاکید کرد: اگر مردم تخلف و اجحافی در قیمت ها مشاهده کردند با مرکز 124 تماس حاصل نموده تا بازرسان سازمان رسیدگی کنند.

شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: سعی می کنیم تا پایان سال جاری پروژه‌های نیمه تمام شهری را به نتیجه برسانیم و در این راستا مسیر خیابان بهمنیار به میدان آزادی به زودی بازگشایی می‌شود.

علی بابایی افزود: تابلوهای 2 زبانه در سطح شهر کرمان برای معرفی اماکن تاریخی در پایان سال نصب می شود و 15 ایستگاه اطلاع‌رسانی با عنوان از من بپرس در ایام نوروز در سطح شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: برای معرفی نقاط گردشگری شهر کرمان هر ساله تورهای گردشگری کرمان گردی اجرا شده که با استقبال خوبی مواجه شده است و در نوروز 96 نیز روزانه پنج دستگاه اتوبوس جهت کرمان گردی در نظر گرفته ایم.

شهردار کرمان بیان کرد: 50 هزار نقشه راهنمای گردشگری کرمان در ایام نوروز تهیه شده است و یک هزار و 500 متر از فضای تبلیغاتی شهر کرمان را برای تبلیغات نوروزی اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: 50 راهنمای گردشگری در قالب تورهای کرمان گردون و ایستگاه از من بپرس در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: 27 کمپ سلامت نوروزی با همکاری شهرداری‌ها در ایام نوروز 96 در ورودی شهرهای استان کرمان فعال می‌شود.

سید محمد صابری افزود: همچنین 40 پایگاه اورژانس شهری و 98 پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان کرمان فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: 300 مرکز بهداشتی و یک هزار و 800 خانه بهداشت در استان کرمان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته با توجه به همکاری دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم، حادثه ای منجر به نقض عضو و فوت در استان کرمان نداشته ایم.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.