دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: افتتاح پایگاه بین شهری شهدای فولاد جمعیت هلال‌احمر تبلور مردمی بودن جمعیت هلال‌احمر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی محمدیون  امروز در آئین افتتاح پایگاه بین شهری شهدای فولاد جمعیت هلال‌احمر شهرستان مبارکه اظهار کرد: افتتاح این پایگاه تبلور مردمی بودن جمعیت هلال‌احمر است.

وی با بیان اینکه تبلور اقدامات جمعیت هلال‌احمر در دو ماه گذشته کل کشور را تحت شعاع قرار داد، افزود: در همه بحران‌های اخیر، از سیل استان سیستان بلوچستان تا کولاک‌ در فیروزکوه تهران جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران حضور داشت.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: آنجا که قرار بود با اعتبار جمعیت هلال‌احمر خدشه‌ای وارد شود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با 185 رأی از جمعیت هلال‌احمر حمایت کردند.

وی تأکید کرد: متعهد می‌شوم هرگونه مشکلی در تمامی پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در رابطه با کمبود تجهیزات وجود داشت، از طرف جمعیت هلال‌احمر کشور در اسرع وقت پیگیری و حل شود.

محمدیون ادامه داد: همزمان با این مراسم، کل کشور فعالیت‌های واحدهای امدادی و سلامت جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران را برای استقبال از نوروز آغاز خواهند کردند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان این که 27 بالگرد جمعیت هلال‌احمر به نجاتگران در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از امروز تا 15 فروردین ماه کمک خواهند کرد، اظهار داشت: هم‌اکنون تمام واحدهای امدادی، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور آمادگی کامل را برای اجرای طرح‌های نوروزی دارند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار