سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: قلعه نویی رسم ادب و معرفت را ادا کرد/ فحاشی هواداران تبریزی به لک غیراخلاقی بود

مدیر عامل باشگاه سایپا گفت: قلعه نویی در بازی سایپا و تراکتورسازی به دلیل رفتار نامناسب هواداران تبریزی چندین بار مجبور شد از روی نیمکت بلند شود و از تماشاگران بخواهد حرمت و ادب را رعایت کنند.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درمورد تساوی سایپا مقابل تراکتورسازی بیان داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما متاسفانه این دیدار برای من چندان خوشایند نبود چرا که از زمان های قدیم مردم تاریخ ساز آذربایجان اخلاق مدار بودند و اهانت برخی هواداران تراکتورسازی از آغاز بازی به بازیکنان سایپا با این فرهنگ همخوانی نداشت. چنین اتفاقی را در 40 سال حضورم در میادین ورزشی ندیده بودم.

وی افزود: استفاده از الفاظ رکیک علیه بازیکنان سایپا واقعا آزاردهنده بود. البته به نظر می رسد هواداران تراکتورسازی در این بازی از سوی برخی افراد تحریک می شدند. باید از امیر قلعه نویی قدردانی کنم چراکه به دلیل رفتار نامناسب هواداران تراکتور، چندین بار مجبور شد از روی نیمکت بلند شود و از تماشاگران بخواهد حرمت و ادب را رعایت کنند.

درویش ادامه داد: متاسفانه تماشاگران به درخواست قلعه نویی توجهی نکردند و بازهم به فحاشی علیه حامد لک و چند بازیکن دیگر سایپا ادامه دادند. این بازی با تمام خوب و بدی هایش به پایان رسید اما خاطره بد آن در ذهن بازیکنان ما می‌ماند.
 
درویش درمورد اینکه از تساوی راضی است یا نه گفت: تراکتورسازی تیمی است که از کادرفنی و بازیکنان خوبی برخورداراست.امیر قلعه نویی جزء معدود مربیان پر افتخار لیگ برتر است که بارها توانسته به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند،ما برای برد به تبریز رفته بودیم اما بد شانسی باعث شد تا نتوانیم در این دیدار حساس به پیروزی دست پیدا کنیم.
 
مدیر عامل باشگاه سایپا درمورد درگیری حامد لک در پایان مسابقه با برخی بازیکنان تراکتورسازی گفت: من در جایگاه VIP حضور داشتم نتوانستم صحنه درگیری حامد لک و بازیکنان تراکتور را تماشا کنم. با این حال وقتی از ابتدای مسابقه تا دقیقه 90 تمام 40 هزار تماشاگر حاضر در استادیوم یادگار امام به دروازه بان تیم ما فحاشی کردند این عامل منجر به عصبانیت و ناراحتی لک شد، کار هواداران منتسب به تیم تراکتور از نظر اخلاقی ناپسند بود.

وی درمورد بازی با استقلال و غیبت حامد لک و خلعتبری دراین مسابقه اظهار داشت: این 2 نفر جزء بازیکنان تاثیر گذار ما هستند، نبود آنها تا حدود زیادی کار را برای ما مشکل خواهند کرد. ازطرفی جایگزین‌های مناسبی برای آنها داریم به طور مثال حامد فلاح‌زاده در نیم فصل اول توانست عملکرد مناسبی را درون دروازه تیم ارائه دهد و اعتماد کادر فنی را جلب کند و بازیکنان شایسته ای در تیم مان وجود دارند که بتوانند خلاء عدم حضور محمدرضا خلعتبری را پر کنند.
 
درویش درمورد میزبانی سایپا از استقلال در ورزشگاه دستگردی تهران تصریح کرد: با میزبانی ما در این ورزشگاه موافقت شده و قرار شده روز چهارشنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف استقلال برویم خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق مسئولان این دیدار در روز غیر تعطیل برگزار خواهد شد، همین عامل باعث می شود تا هواداران پرشور با حضورشان در دستگردی تیم را به خوبی حمایت کنند. هیچ مشکلی بابت بازی در ورزشگاه دستگردی نداریم، وقتی تراکتورسازی در ورزشگاه 3 هزار نفری از پرسپولیس و استقلال میزبانی می‌کند چرا ما نتوانیم در تهران و در ورزشگاه 10 هزار نفری به مصاف استقلال برویم. خوشبختانه موافقت‌ سازمان لیگ را با برگزاری این بازی در دستگردی گرفته‌ایم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سوال که چند درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران استقلال قرار خواهد گرفت،اظهار داشت: در این مورد باید توافق کنیم. در روزهای آتی نشستی را با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرده و طی 
آن ظرفیت هواداران استقلال را مشخص می کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.