با وجود موافقت ابتدایی شورای تامین استان تهران برای برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی، تکلیف محل برگزاری این بازی نامشخص است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال سایپا تهران در حالی چهارشنبه 18 اسفند در نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ به مصاف استقلال تهران می رود که تاکنون محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است.

با توجه به این که تیم سایپا در ورزشگاه دستگردی بازی های خانگی خود را انجام می دهد برهمین اساس مسئولان این باشگاه از شورای تامین استان تهران درخواست کرده اند تا مجوز برگزاری بازی در این ورزشگاه را صادر کند. مسئولان شورای تامین هم موافقت ابتدایی خود را با این امر اعلام کرده اند اما تاکنون هیچ نامه ای نسبت به انجام بازی سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی به سازمان لیگ فوتبال صادر نشده است.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد: اگر شورای تامین استان تهران با برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی موافقت کند، مشکلی وجود ندارد اما تاکنون نامه ای در این خصوص به سازمان لیگ از سوی شورای تامین استان تهران صادر نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار