سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی جوانمردانه بازیکنانم قشنگ تر از امتیازاتی بود که از دست دادیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی درباره تساوی سایپا و تراکتورسازی بیان کرد: هواداران امروز به خوبی از ما حمایت کردند. از نتیجه ناراحتم اما از کیفیت تراکتورسازی راضی هستم چراکه موقعیت‌های زیادی داشتیم. حامد لک بهترین بازیکن حریف بود و  می ترسیدم با پس از خراب کردن این فرصت ها گل بخوریم اما توپی روی دروازه اخباری نیامد. فوتبال زیبایی بازی کردیم و حیف شد که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

وی درباره عملکرد ضعیف کرار جاسم تصریح کرد: وی تا جایی که توان داشت خوب بازی کرد اما  تنها بود و حضور محمد نوری به کرار هم کمک می کرد. سایپا تیم بزرگی است اما آنها در نیمه دوم یک توپ هم سمت دروازه‌ ما نیاوردند. صحبتم در مورد وقت‌های تلف شده بازی است و فکر می‌کنم داور وقت اضافه کمی گرفت. در چند صحنه باید فیلم را بازبینی کنیم. با این وجود فوتبال خوبی بازی کردیم. در بازی رفت حقمان باخت بود اما امروز شرایط فرق می کرد.

قلعه نویی ادامه داد: هر دفعه بازیکنان سایپا روی زمین افتادند، نفرات ما توپ را بیرون زدند. 2 امتیاز از دست دادیم اما در بخش جوانمردانه برنده این دیدار بودیم. این حرکت بازیکنانمان قشنگتر از امتیازاتی بود که از دست دادیم. بازیکنان سایپا به روند بازی سکته تاکتیکی می‌دادند  و نکته جالب اینجا بود که بلافاصله پس از آسیب دیدگی، سر حال به زمین بازمی گشتند. بازیکنان تراکتورسازی نشان دادند اخلاق مدار هستند و به بازی جوانمردانه عمل می‌کردند.

وی درباره ارزیابی خود از بازی با سایپا گفت: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم  اما زمانی که دو امتیاز از دست دادیم، دیگر چه ارزیابی می‌توانم داشته باشم؟ با این وجود از عملکرد خوب بازیکنانم خوشحالم.

قلعه نویی در مورد دلیل استفاده نکردن از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش بیان کرد: از جوان باید پله به پله استفاده کرد. ۱۰ – ۱۲ بازیکن با کیفیت داریم و در کنار آن از بازیکنان جوان هم استفاده می‌کنیم. مطمئن هستم که این جوانان 2 سال بعد تراکتورسازی را بیمه می‌کنند.

وی درباره ضعف جناح چپ تراکتورسازی اظهار داشت: بهتر است یکبار دیگر بازی را نگاه کنید چراکه جناح چپ ما روز خوبی داشت و بیشترین خطر را از آن ناحیه ایجاد کردیم. محمد ابراهیمی و سعید آقایی روز خوبی داشتند. از دقیقه 60 به بعد موقعیت‌های ما از سمت چپ ایجاد شد اما سمت راست ما مثل همیشه نبود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد عملکرد ادینیو، عنوان کرد: او همیشه زحمت می‌کشد. این بازیکن هرزمانی مهاجم هدف بوده به تراکتورسازی کمک کرده است. هرچند ادینیو از بازیکن مدنظر ما فاصله دارد اما همیشه موثر است و از لحاظ اخلاقی هم نمونه است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که در لیگ وقفه‌ای به خاطر باشگاه‌ها به وجود آمد و چرا لیگ تعطیل شده است، اظهار داشت:‌ اجازه بدهید به این مسئله ورود نکنم ما همین الان هم زیر ذره‌بین هستیم. مردم همه چیز را می‌بینند و ما هم کار خودمان را انجام می دهیم. یکی از تیم‌هایی بودیم که بیشترین ضرر را از داوری دیدیم و البته این موضوع سهوی بوده است. شاید اشتباه می‌کنم اما در نیمه اول و نیمه دوم یک صحنه پنالتی رخ داده است.

وی ادامه داد: هر بار یک طرف قضیه قلعه‌نویی بوده هیچ کمکی به ما نکردند. زمانی که با بوریرام بازی داشتیم درخواست کردیم دیدار استقلال و ذوب آهن یک هفته به تعویق بیفتد اما این اتفاق نیفتاد. در اسفند فقط 2 بازی داریم و در این شرایط نگه داشتن تیم سخت است. این وقفه در تیم های بالانشین و قعرنشین به یک اندازه تاثیرگذار است. مربی هستم که از بازیکنان ایراد زیادی می‌گیرم اما امروز از بازیکنان تشکر کردم و به آن ها خدا قوت گفتم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد دلیل نتیجه نگرفتن این تیم در زمان حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: تیم خوب بازی کرد. از بازی مقابل صنعت نفت راضی نبودم اما امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار