سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تجهیز 16 آموزشگاه نطنز برای اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش‌وپرورش نطنز گفت:90 کلاس درس در قالب 16 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در نطنز تجهیز شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا محمودی  امروز در جلسه ستاد اسکان مدیریت آموزش‌ و پرورش نطنز اظهار کرد: اداره آموزش‌ و پرورش نطنز به‌عنوان مسؤول ستاد اسکان شهرستان همه‌ساله در ایام عید نوروزی پذیرای همکاران فرهنگی و همچنین مسافران نوروزی برای اسکان است.

وی افزود: امسال با تجهیز ویژه و مناسب مدارس سعی بر این داریم که ماندگاری مسافر در نطنز را افزایش دهیم چراکه ماندگاری بیشتر مسافر و گردشگر برای توسعه اقتصادی شهرستان مفید و مؤثر است و می‌تواند به اقتصاد مردم کمک شایانی داشته باشد.

مدیر آموزش‌ و پرورش نطنز تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز در مسیر پرتردد عبوری مسافران کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد می‌توان با تبلیغات مناسب در اتوبان و جاده‌های عبوری از این شهر پذیرای مسافران نوروزی باشیم چراکه مسافر می‌تواند به‌راحتی در نطنز اسکان خود را تعیین کرده و در روزبه مکان‌های دیدنی شهر نطنز و حتی کلان‌شهر اصفهان و شهر کاشان رفت‌وآمد داشته باشد.

وی از آماده شدن 90 کلاس درس در قالب 16 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از این مدارس دو آموزشگاه با امکانات کامل تخت، تلویزیون و یخچال و حمام، یک آموزشگاه درجه‌یک و 13 آموزشگاه درجه 2 با امکانت فرش و پتو برای هر اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک برای همه مسافران آماده‌شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: با شهرداری نطنز هماهنگی برای نصب بنر آدرس ستاد اسکان به‌ عمل‌آمده و با هماهنگی اداره اوقاف نطنز کارت آدرس ستاد اسکان اداره آموزش‌ و پرورش نطنز در امامزاده احمد (ع) خفر و امامزاده شاه سلطان حسین (ع) برای رفاه حال زائران توزیع می‌شود که برای اسکان زائران مشکلی پیش نیاید.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.