فرماندار اردستان گفت: 30 واحد آموزشی، 3 واحد بوم گردی، متل مهاباد، مهمانسرای جهانگردی اردستان و محل های اسکان اضطراری برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور عصر دیروزدر جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری اردستان افزود: شهرستان امکانات اسکان بالغ بر یک هزار و 500 نفر در هر شبانه روز در مرکزهای پیش بینی شده را دارد.

وی با بیان این که علاوه بر این مکان ها امکانات دیگر اقامتی نیز پیش بینی شده است تصریح کرد: در صورت لزوم و اسکان اضطراری از امکانات سالن های ورزشی، حسینیه ها و خانه های خوش نشین و امکانات اقامتی دیگر استفاده خواهد شد.

رئیس ستاد هماهنگی سفر شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و دیگر ارگان های ذیربط آمادگی لازم جهت پذیرایی، اسکان و خدمات دهی به مسافران نوروزی را دارند و بناهای تاریخی و مکان های گردشگری نیز مهیای استقبال از علاقه مندان خواهند بود.

فرماندار اردستان با اشاره به این که مهمانداری و مهمان نوازی از سنت های حسنه است گفت: کلیه دستگاه های اداری، امنیتی، انتظامی، فرهنگی، بهداشتی و اصناف آمادگی لازم جهت هرچه بهتر پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

وی از اداره های صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت ودرمان و تعزیرات حکومتی خواست بحث نظارت و بازرسی به مکان های اقامتی و رستوران ها و اغذیه فروشی های سطح شهرستان را با جدیت دنبال کرده و نسبت به تامین مایحتاج و ذخیره سازی اجناس از جمله آرد، مرغ، تخم مرغ و گوشت اقدام کنند.

غیور همچنین از شهرداری های اردستان، زواره و مهاباد نیز خواست کلیه مکان های تفریحی، فرهنگی و سطح شهرها را آماده استفاده مسافران نوروزی کرده جلوه شهر راشاداب و زیبا سازند.

فرماندار اردستان از راه اندازی 2 ایستگاه سلامت در مسیر جاده ترانزیت از 27 اسفند ماه 95 لغایت 15 فروردین 96 و تشکیل گشت ویژه پلیس راهنمایی با همکاری دیگر ارگان ها بطور 24 ساعته نیز خبر داد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه صنایع دستی و تولیدات اقتصادی مقاومتی شهرستان در شهرهای اردستان و زواره و تورهای بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی در دستور کار خواهد بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار