سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین مهمترین وعده رییس جمهور

استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید با تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به مهمترین وعده دکتر روحانی در سفر به کرمانشاه جامه عمل پوشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رازانی با اشاره به اینکه دریافت این مصوبه مهم از هیئت دولت طی یک روند بسیار دشوار صورت گرفت، اظهار کرد: دکتر روحانی به هیچ عنوان موافق گسترش مناطق آزاد به صورت مطلق و بی قید و شرط نیستند. حتی ایشان بسیار به سختی با تصویب هفت منطقه قبلی موافقت کرده بودند

وی به تشریح پیگیری های بعد از سفر پرداخت و گفت: در پیگیری های بعد از سفر مشخص شد کرمانشاه تنها استانی نیست که خواهان ایجاد یک منطقه آزاد تجاری جدید است و ایجاد سه منطقه آزاد تجاری دیگر در استان های مازندران و خراسان هم به این پیشنهاد الحاق و پس از طی شدن مراحل توسط دبیرخانه منطقه آزاد تجاری به دولت ارایه شد و این وضعیت جدید به گونه ای کار را بسیار دشوار کرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با کمک های ویژه دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکترامیر معاون پارلمانی رئیس جمهور دوباره طرح شد.

وی ادامه داد:با توجه به وعده ای که دکتر روحانی در سفر کرمانشاه به مردم داده بودند هیئت دولت تنها با تصویب منطقه آزاد قصرشیرین موافقت کرد و لایحه مستقیماً توسط دکتر امیری معاون پارلمانی برای الحاق به لایجه قبلی به مجلس فرستاده شد.

انتهای پیام/پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.