استاندار کرمانشاه گفت: وزارت نیرو قرار است که با همکاری و سرمایه گذاری شرکت یونیت اینترنشال حدود 6 نیروگاه سیکل ترکیبی در کشور ایجاد کند و در استان کرمانشاه هم قرار است اقدام به احداث نیروگاه سیکل ترکیبی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی با اشاره به مزیت های موجود در شهرستان قصرشیرین و وجود امکانات لازم جهت احداث نیروگاه از جمله منابع آبی گفت: در حال حاضر طرح بزرگ گرمسیری و چندین سد در منطقه قصرشیرین در حال اجرا است ، لذا منابع آبی مورد نیاز نیروگاه در منطقه قصرشیرین به خوبی تامین خواهد شد  که این موضوع می تواند یک فرصت ممتاز برای سرمایه گذار باشد.

وی ادامه داد:از مسئولین شرکت های خدمات رسان در استان می خواهیم که نهایت همکاری و هماهنگی با سرمایه گذاران شرکت بلژیکی  جهت احداث نیروگاه در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین داشته باشند.

 ودات گرولن مدیراجرایی شرکت یونیت اینترنشال و مجری پروژه های سیکل ترکیبی در ایران نیز گفت: ما از مساعدت و دستور استاندار کرمانشاه جهت همکاری دستگاه های مرتبط با تامین کننده نیازهای احداث نیروگاه کمال تقدیر را داریم و با انعقاد تفاهم نامه، کار احداث نیروگاه سیکل ترکیبی600 مگاواتی در قصرشیرین بزودی شروع خواهیم کرد و ظرف 4 سال پروژه را تحویل خواهیم داد.


انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.