سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ سلامتکده طب سنتی با نقشه ایرانی اسلامی ساخته می‌شود

معاون وزیر بهداشت در امور طب سنتی با اشاره به توسعه زیرساخت های طب سنتی گفت: ۲۰ سلامتکده طب سنتی درکشور ساخته می شود.

محمود خدادوست معاون وزیر بهداشت در امور طب سنتی خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توسعه زیرساخت ها  در طب سنتی در چند سال اخیر گفت: در دولت یازدهم دفاتر و ادارات توسعه و تعالی طب سنتی در چارت تشکیلاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شکل گرفت.
 
وی با بیان اینکه توسعه سلامتکده‌های طب سنتی از نظر توسعه زیرساختی به رشد و توسعه این طب و دسترسی مردم به متخصصان و داروسازان طب سنتی کمک زیادی می کند، افزود: اکنون ۲۰ سلامتکده در کشور داریم که با دستور وزیر بهداشت احداث ۲۰ سلامتکده دیگر با نقشه تیپ ایرانی اسلامی به این ۲۰ سلامتکده افزوده می‌شود.
 
خدادوست عنوان کرد: تا کنون ۱۰ سلامتکده که نقشه‌های سازه مهندسی و جانمایی‌ها آن‌ها انجام شده بود، وزارت بهداشت در فاز اول هزینه‌ها را به این ۱۰ سلامتکده پرداخت کرده و عملیات ساخت این آن‌ها در دست اجرا است.
 
خدادوست اظهار داشت: ۵ دانشگاه علوم پزشکی اخیرا نقشه‌های سازه‌های سلامت‌کده خود را آماده کرده که به تایید دفتر فنی در وزارت بهداشت رسیده و به زودی فاز اول پرداخت هزینه‌ها به این ۵ سلامت کده آغاز می‌شود.
 
معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت ۵ سلامتکده دیگر گفت: ۵ دانشگاه علوم پزشکی هنوز نقشه‌هایی سازه‌های سلامت کده آماده نکردند که امیدواریم تا پایان سال نقشه‌های آن‌ها آماده شده و در لیست پرداخت هزینه‌ها برای احداث سلامت‌کده قرار گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.