سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان:

نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد دوست ندارند، تیم داشته باشند

شفیعی گفت: نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد دوست ندارند تیم داشته باشند. وقتی تیم‌ سیاه جامگان در لیگ بماند، سایر تیم‌ها می‌توانند برای زیارت به مشهد بیایند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌ سیاه جامگان نتوانسته‌است نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم بگیرد.

سیاه جامگان به کسب نتایج ضعیف خود مشغول است. این تیم که با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند، با هدایت خداداد عزیزی هم نتوانست از بحران خارج شود و شرایط خود را مساعد کند.

سیاه جامگان بعد از پیروزی فولاد مقابل پدیده عنوان بدترین تیم دور برگشت را به خودش اختصاص داد تا همچنان مدعی اول سقوط به لیگ دسته یک باشد. سیاه جامگان در شش بازی خود در دور برگشت لیگ تنها سه امتیاز کسب کرده و هیچ بردی نداشته است.این تیم به دلیل تفاضل گل پایین انتهای جدول دور برگشت قرار گرفته است.

بر همین اساس مرتضی شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: وقتی تیم به بحران رسید دیگر نوش دارو پس از مرگ سهراب هیچ فایده ای ندارد. سال گذشته ما نبودیم اما مسئولان تنها در روز آخر دست به دست هم دادند که تیم هم بازی را برد و در لیگ ماند.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد دوست ندارند تیم داشته باشند. حداقل این است که وقتی تیم‌های مشهدی در لیگ بمانند، سایر تیم‌ها می‌توانند برای زیارت به مشهد بیایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان به قول هایی که به بازیکنان دادند،عمل کنند تا تیم سیاه جامگان مانند لیگ پانزدهم بتواند سهمیه استان خراسان را حفظ کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.