مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:تراکتور تیم جوان و خوب و دونده ای است اما میزبان هستیم و سعی می‌کنیم 3 امتیاز را بگیریم.

مرتضی شفیعی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد:فردا بازی دشواری مقابل تراکتورسازی داریم که کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما خوشبختانه تیم ما روند خوبی را پیش گرفته است. فردا در درجه اول تلاش ما این است که بازی تماشاگر پسندی ارائه دهیم و پس از آن با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.
 
وی ادامه داد:بازی فردا دیدار سختی است به این دلیل که با تیم دوم لیگ مسابقه داریم. به نتایج امسال این تیم نگاه نمی‌کنیم چون تیم توانمندی است و نتایج آن سنخیتی با قدرت آنها ندارد. بازی سختی داریم و خودمان را برای یک بازی پایاپای آماده کرده‌ایم. اما با توجه به میزبانی این دیدار سعی می کنیم به روند رو به رشد خود ادامه داده و در جدول شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.

شفیعی در ادامه تصریح کرد: تراکتور تیم جوان و خوب و دونده ای است اما میزبان هستیم و سعی می‌کنیم 3 امتیاز را بگیریم.
 
وی درمورد مشکلات مالی این تیم تصریح کرد:در حال حاضر به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی موجی از یاس و ناامیدی روحیه بازیکنان را فرا گرفته است،اما امیدوارم تا پیش از دیدار با استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر خانواده عباسی بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند،چرا که اگر مدیران باشگاه نتوانند پولی در این مدت به بازیکنان تزریق کنند روزهای سختی در انتظارمان خواهد بود.
 
مربی تیم سیاه جامگان در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: حسین بادامکی و عباس مرداسی را به دلیل مصدومیت همانند هفته های گذشته در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در وضعیت مناسبی به سر می برند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار