سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص 67 درصدی اعتبارات برای سرانه دانش‌آموزان

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از تخصیص 67 درصدی اعتبارات برای سرانه دانش‌آموزان خبر داد.

منصور مجاو‌ری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تبیین سرانه دانش‌آموزی اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که با سازمان مدیریت انجام شده مبالغ اعلام شده تاکنون بر اساس ابلاغیه‌ها به سراسر استان‌های کشور تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: میزان سرانه دانش‌آموزی در مجموع 170 میلیارد در نظر گرفته شده که از این میزان تاکنون 115 میلیارد به مدارس اختصاص یافته که عددی قریب به 67 درصد را نشان می‌دهد.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فکر نمی‌کنیم تخصیص اعتباری دیگر برای مدارس تا پایان سال داشته باشیم و همان مبالغ قبلی سرانه فقط تخصیص یافته است.

مجاوری‌ با بیان اینکه در صدد تخصیص 100 درصدی اعتبارات هستیم عنوان کرد: برای دستیابی به این امر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید موافق باشد.

وی پیرامون تأمین هزینه آب و برق مدارس اظهار داشت: بخشی از سرانه دانش‌آموزی به این امر اختصاص می‌یابد و بخشی هم از محل بودجه استان ها که در اختیار استاندار قرار دارد به مدارس پرداخت می‌شود.

مدیر کل دفتر برنامه‌ و بودجه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: این تخصیص از محل بودجه در شورای برنامه‌ریزی استان‌ها انجام شده و بیشتر از محل حوزه عمرانی است.

وی پیرامون وضعیت تخصیص اعتبار برای هزینه‌های مهارت آموزی پذیرفته شد‌گان از طریق ماده 28 گفت: هر فعالیت وابسته به بودجه از جمله این امر باید از طریق اداره کل امور اداری به ما ابلاغ شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.