سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

برگزاری نمایشگاه دوران انقلاب در رضوانشهر

نمایشگاه عکس، پوستر و روزنامه های آرشیو دوران انقلاب در رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه عکس، پوستر و روزنامه های آرشیو دوران انقلاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دانشگاه پیام نور شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن دانشگاه پیام نور این شهرستان برپا شده است.

علیرضا ملکی نژاد افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی قشر جوان با دستاوردهای انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام و بازشماری خاطرات روزهای انقلاب و انتقال خاطرات و تصاویر دوران با شکوه انقلاب اسلامی به نسل امروز، برای آشنایی و آگاه سازی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: عکس ها و پوسترهای این نمایشگاه مربوط به وقایع دوران پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و همچنین عکس و پوستر یادواره شهدای گیلان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر گفت: نمایشگاه عکس، پوستر و روزنامه های آرشیو دوران انقلاب از 19 بهمن ماه به مدت یک هفته با هدف انتقال پیام انقلاب به نسل جدید دائر است و علاقه مندان می توانند همه روزه صبح و عصر با مراجعه به دانشگاه پیام نور شهرستان از آن دیدن کنند.


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.