نمایشگاه عکس " به نام زیتون" همزمان با ایام آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا سوریه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ عکس های این نمایشگاه توسط حسین مرصادی، عکاس گیلانی در زمان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا سوریه در بهمن ماه گذشته ثبت شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این تصاویر یادآور رشادت دلیرمردان ما در دفاع از حق است و هر کدام از این تصاویر خاطرات بسیاری را برای ما زنده می کند.

سردار محمدعلی حق بین با اشاره به توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام ناب افزود: دشمنان با تشکیل گروه تکفیری صهیونیستی داعش سعی کرده اند با جبهه مقاومت مقابله کنند اما به یاری خداوند و تلاش ها و جانفشانی رزمندگان اسلام از جمله مدافعان حرم، ناکام ماندند.

حسین مرصادی، عکاس گیلانی این تصاویر هم گفت: در این نمایشگاه 45 قطعه از عکس هایی که از جبهه های نبرد علیه داعش در شهرهای نبل و الزهرا ثبت کرده بودم ارائه شده است.

علاقه مندان می توانند تا 7بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی 7عصر از این نمایشگاه واقع در نگارخانه مارلیک مجمتع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت بازدید کنند.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.