سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گشایش نمايشگاه مشاغل خانگي و توانمنديها در شهر سیلک و سفال

نمايشگاه مشاغل خانگي و توانمنديها در کاشان با 185غرفه از توليدات و عرضه محصولات این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون استاندار و فرماندار ويژه كاشان در آیین افتتاحیه نمایشگاه گفت: مشاغل خانگي با حداقل امكانات امكان در ایجاد منبع درآمدي حفظ و تحكيم بنيان خانواده را فراهم‌می‌کند.

حمیدرضا مومنیان، با اشاره به افزايش بیش از 50 درصدی ايجاد اشتغال تاکنون در شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: ٦٨٠٠نفر در سال جاري جذب بنگاه‌هاي كوچك، متوسط و بزرگ اقتصادي شده‌اند.

وی،ميزان اشتغال ايجادي و جذب متقاضيان اشتغال ثبت شده براساس اطلاعات موجود در سامانه رصد اشتغال را بیش از ٢٥هزار نفر از سال ٩٢تاكنون دانست و گفت: اين نمايشگاه با محتواي اقتصاد مقاومتي که دغدغه مقام معظم رهبري است قش دولت در به عرصه كشاندن بخش خصوصي به اقتصاد در ابعاد بنگاههاي كوچك و زود بازده را نشان مي‌دهد.

به‌گفته‌وی، كاركرد دولت در عرصه سلامت و صنعت اشاره نموده و اظهارشهرستان كاشان ٢٥درصد اعتبارات سامانه بهين ياب در خصوص حفظ مشاغل و توسعه صنايع فعال شهرستان را در امر تصويب بخود اختصاص داده‌است كه٧٤ميليارد تومان از اين ارقام تاكنون توسط بنگاههاي اقتصادي جدب شده است.

فرماندارکاشان، اظهارداشت:دهه فجر امسال ٧٠٠ برنامه و پروژه با اعتبار بیش از ٣٨٤ميليارد تومان اجرا و به بهره‌برداري مي‌رسد كه اعتبارات هزينه شده افزايش ٢٩/٤درصدي نسبت به سال قبل را نشان مي‌دهد.

مومنیان، اظهارداشت: غیرانتفاعی بودن نمایشگاه توانمندی‌ها باعث شد تا فرصت برابر برای همه مشاغل و شرکت آنها در نمایشگاه فراهم شود.

وی در پایان افزود:٦٨غرفه از این نمایشگاه در قالب مشاغل خانگي توسط دستگاههاي اجرايي فني‌حرفه‌اي٣٠غرفه ، ميراث فرهنگي ٩غرفه، بسيج سازندگي ٩غرفه، اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی 7 غرفه، بهزيستي 5 غرفه،جهاد 5 غرفه و ٥٢ غرفه بيروني از بنگاه‌هاي فعال شهرستان در امر توليد و عرضه محصولات كاشان است.

به‌گفته‌وی، 118غرفه از غرفه‌های نمایشگاه در حوزه‌های خیاطی، صنایع دستی، معرق کاری، نگارگری، پوشاک و صنایع تبدیلی کشاورزیاست.

نمايشگاه مشاغل خانگي و توانمنديها در کاشان ساعت 10 صبح تا 22 شب از 17 روز تا 22 بهمن در سالن ورزشی کوثر واقع در چهارراه ورزشگاه فاز 2 ناجی آباد پذیرای شهروندان کاشانی است .




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.