رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: اگر عملکرد مسؤولان هر روز بهتر و مناسب تر شود، مردم از عملکرد آن‌ها راضی‌تر خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نعمت‌الله اکبری  امروز در جلسه مشترک معاونان و مسؤولان ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: در هفته دولت باید ارزیابی عملکرد سال 95 را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از زیبایی‌های هفته دولت، قدردانی از دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در این رابطه مردم مورد اهمیت هستند چرا که لازم است تا مردم عملکرد مسؤولان راضی باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان تصریح کرد: اگر عملکرد مسؤولان هر روز بهتر و مناسب تر شود، مردم از عملکرد آن‌ها راضی‌تر خواهند بود.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید سه شاخص سرمایه اجتماعی، اعتماد، مشارکت و همدلی با مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: اینکه مردم تا چه اندازه به مسؤولان اعتماد دارند بسیار مهم است و اگر عملکرد این افراد نامناسب باشد، در اعتماد مردم نسبت به مسؤولان خدشه وارد می‌شود.

اکبری اضافه کرد: کاهش اعتماد مردم نسبت به مسؤولان باعث کاهش مشارکت‌ها می‌شود، به همین علل است که هرساله ارزیابی عملکرد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بدون شک نظارت مستمر بر هر عملکردی لازم است، گفت: هیچ انسانی بدون نظارت و ارزیابی نمی‌تواند مسیر درست خو را پیدا کند، بنابراین همه نیازمند هستیم تا عملکرد خود را هر شب ارزیابی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر همه مسؤولان خود نظارتی‌ها را داشته باشند، بدون شک ارزیابی‌ها در محیط اجتماعی برای این افراد پسندیده‌تر است.

وی در پایان با بیان اینکه لازم است تا همه مسؤولان به عملکردهای خود توجه کنند، اظهار کرد: قرار شده تا در این کارگاه‌های آموزشی مواردی را بیاموزیم تا در مأموریت‌های خود بهتر عمل کنیم، هم‌چنین با برگزاری این کارگاه‌ها هر روز به بهبود خدمات و عملکرد مسؤولان کمک خواهد شد.

گفتنی است پس از این سخنرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، کارگاه‌ها عملکرد با عناوین توضیح در مورد بخشی از مدارک و مستندات مورد نباز شاخص‌ها و پرسشش و پاسخ برگزار شد.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار