نمايشگاه مشاغل خانگي شهرستان سراب توسط اداره تعاون اداره کار و رفاه اجتماعي شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، مدير کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعي استان امروزدر آئين افتتاح اين نمايشگاه گفت: با توجه به پتانسيل بالاي طرح مشاغل خانگي براي ايجاد فرصتهاي جديد شغلي وظرفيت هاي بالقوه اي که در اين طرح وجود دارد، بايد فرهنگ سازي لازم جهت رشد وتوسعه مشاغل خانگي به عمل آيد.

فاتح افزود: يکي از راه هاي اشاعه و معرفي طرح مشاغل خانگي به جامعه ، برپايي نمايشگاه هايي از همين قبيل مي باشد که نقش بسزايي در روي آوردن نيروي کار به اينگونه مشاغل دارد و اميد است با توسعه برپايي چنين نمايشگاه هايي در تمامي شهرستان هاي استان شاهد رشد و توسعه مشاغل خانگي در سطح استان باشيم.

وي افزود: با توجه به اينکه طرح مشاغل خانگي مشمول قانون کار نيست و تسهيلات بانکي خوبي براي آنها داده مي شود بنابراين بايد تلاش بيشتري در گسترش اين طرح داشته باشيم.

وي با اشاره به تصويب و ابلاغ قانون حمايت از مشاغل خانگي از آن بعنوان بهترين فرصت جهت اشتغالزايي مفيد در كشور ياد كرد و افزود: با توجه به اينكه طرح مشاغل خانگي مشمول قانون كار نيست و تسهيلات بانكي خوبي براي آنها داده مي شود بنابراين بايد تلاش بيشتري در گسترش اين طرح داشته باشند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به موقعيت و جايگاه شهرستان سراب از لحاظ اجتماعي و فرهنگي همچنين اقبال عمومي از طرح مشاغل خانگي در اين شهرستان ، چشم انداز روشني در جهت رشد و توسعه مشاغل خانگي در اين شهرستان تر سيم مي شود. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.