سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

محموله لاستیک قاچاق در کرمانشاه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف محموله لاستیک قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان از کشف محموله لاستیک قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال خبر داد و گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر شده است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: با تداوم برنامه ريزي پليس در برخورد با قاچاق كالا و حمایت از تولیدات داخلی روز گذشته اکیپی ویژه از عومل یگان امداد حین گشت زنی در حوالي ميدان امام خميني (ره) به يك دستگاه خودروی باري ايسوزو برخورد کردند و با توجه با سنگینی قسمت حمل بار به آن مظنون شدند.
وی افزود: عوامل انتظامی قصد متوقف کردن خودرو را داشتند اما راننده به دستور ایست مأموران بی توجهی و اقدام به فرار کرد، لذا در اقدامی ضربتی با شگردهای خاص پلیسی مأموران پس از طی مسافتی موفق به توقیف خودرو شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی از خودرو 220 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال کشف و متهم در بازجویی های اولیه معترف شد که قصد توزیع محموله در سطح شهر کرمانشاه را داشته است.
سرهنگ شیرزادی در پايان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل آن به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: در راستاي شعار اقتصاد مقاومتی و مقابله با قاچاق کالا، مجموعه انتظامي این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزي با هرگونه اقدام مجرمانه اقتصادی مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.