رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۶۷ پادگان کشور در حال تبدیل به دهکده اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نعمان غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه افتتاح دهکده مقاومتی استان کرمانشاه از اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از رویکردهای نظام از سال ۹۲ یاد و افزود: در طول این سه سال ۹۷ هزار واحد کوچک تولیدی در کشور ایجاد شده است.

غلامی با اشاره به در دست پیگیری بودن ایجاد ۵۰ هزار واحد کوچک تولیدی دیگر در کشور افزود: در ۹ ماهه امسال بیش از نیمی از این واحدها ایجاد شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور سپس با اشاره به در دست اجرا بود ایجاد قطب های صنایع تبدیلی به منظور جلوگیری از هدررفت محصولات کشاورزی  افزود: این طرح از امسال شروع شده و تلاش خواهد کرد تا در هر شهرستان فرآوری یک محصول را با توجه به ظرفیت های هر شهر ستان مورد توجه قرار دهد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به نیاز کشور به ایجاد دهکده های اقتصاد مقاومتی در راستای رفع معضل اشتغال افزود: توسعه دهکده های اقتصاد مقاومتی را در کشور دنبال می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۶۷ پادگان در کشور در حال تبدیل  به دهکده اقتصاد مقاومتی هستند.

وی ادامه داد: دهکده های اقتصاد مقاومتی مراکز تولیدی هستند که از ظرفیت های خالی پادگان ها به کمک بخش تولید آمده اند.

غلامی در ادامه با بیان اینکه تاکنون شش هزار گروه جهادی در کشور شکل گرفته، اظهار کرد: این گروه های جهادی در ایام مختلف سال به نقاط مختلف کشور اعزام و به انجام کار عمرانی می پردازند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.