دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه شرایط انتخاب کارگزار در زمینه طرح فروش سوخت به ساکنین روستاهای حاشیه 20 کیلومتری مرز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهرام فاضلی زاد شرایط انتخاب کارگزار را دارابودن کارت بازرگانی صادرات و واردات در زمینه فرآورده های نفتی، توانمندی تخصصی برای اجرای امور محوله، دارا بودن حسن سابقه، تایید صلاحیت های عمومی و کیفری کارگزاران توسط ارگانها و سازمان های قضایی، امنیتی و انتظامی، داشتن بنیه مالی لازم و کافی برای پرداخت حداقل یک مرحله سود تعیین شده به افراد ذینفع، عدم سوء سابقه فرار مالیاتی و داشتن سایر شرایط مورد نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی و فرمانداری های مربوطه عنوان کرد.

وی  مدارک لازم جهت ثبت نام را نیز فتوکپی اساسنامه، فتوکپی کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به همراه گواهی آخرین وضعیت تغییرات (اصل یا کپی برابر با اصل) در راستای معرفی تعاونی یا شرکت مورد نظر کارگزار برشمرد.

فاضلی زاد افزود: ضروری است تعاونی ها وشرکتهای واجدالشرایط مدارک و مستندات خود را تا 19 بهمن درشهرستانها به فرمانداریها و درمرکزاستان به امورقراردادهای شرکت پخش وتوزیع فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه تحویل دهند.

وی گفت: به درخواست هایی که پس از این تاریخ ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.