سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رتبه نخست آذربایجان‌شرقی در جذب صندوق بیمه اجتماعی و کشاورزی

آذربایجان‌شرقی رتبه نخست را در جذب بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی و کشاورزی کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر استان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به سهمیه ابلاغی برای جذب اختیاری مشمولان از میان کشاورزان غیرساکن در روستا،روستانشینان ،عشایر و ساکنان شهرهای زیر۲۰هزار نفر جمعیت تاکنون تعداد ۱۶۳هزار و ۷۰ نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان‌شرقی ثبت‌نام کرده‌اند.
نظری گفت: این افراد به منظور برخورداری از مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و فوت در صندوق اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.
وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی جایگاه نخست در جذب بیمه شده را به خود اختصاص داده است.
نظری اظهار داشت: سهمیه ابلاغی استان آذربایجان‌شرقی برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر ۳۶۱هزار و ۱۶۵ نفر است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ادامه داد: مجموع بیمه‌شدگان صندوق بیمه استان آذربایجان‌شرقی ۱۶۳ هزار و ۷۰ نفر است که ۴۵ درصد پوشش بیمه‌ای استان را شامل می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر در شهرستان‌ها گفت: آمار استخراج شده نشان می‌دهد شهرستان مرند با داشتن ۱۷ هزار و ۹۰۹ بیمه شده، شهرستان بستان‌آباد با ۱۶هزار و ۹۴۸ بیمه شده، شهرستان تبریز با ۱۵هزار و ۱۰۸ بیمه شده و شهرستان میانه با ۱۵هزار و ۵۶نفر به ترتیب بیشترین تعداد بیمه‌شدگان را در صندوق ییمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به خود اختصاص داده‌اند.
نظری اظهار داشت: در شهرستان بستان‌آباد درصد زیرپوشش۶۲ درصد، در شهرستان جلفا ۵۵درصد در شهرستان ورزقان و میانه هر کدام ۵۴درصد، شهرستان سراب ۵۳درصد، شهرستان هریس ۵۲درصد و شهرستان مرند نیز ۵۰ درصد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ادامه داد: سهمیه ابلاغی استان آذربایجان‌شرقی ۳۶۱هزار و ۱۶۵نفر است که این تعداد به تفکیک سهمیه شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
وی گفت: سهمیه ابلاغی شهرستان تبریز ۴۳هزار و۵۱۰ نفر، سهمیه ابلاغی شهرستان مرند ۳۵ هزار و ۵۳۶ نفر سهمیه ابلاغی شهرستان میانه ۲۷ هزار و ۷۱۲ نفر، سهمیه ابلاغی شهرستان بستان‌آباد ۲۷هزار و ۵۳نفر و سهمیه ابلاغی شهرستان سراب نیز ۲۴هزار و ۶۰۴ نفر است و سایر شهرستان‌ها نیز سهمیه ابلاغی مخصوص به خود را دارند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.