سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه شهری در گناباد

شهردار گناباد گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی 4 پروژه شهری با هزینه ۲۳ میلیارد ریال توسط شهرداری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی تقوی با بیان اینکه این پروژه ها شامل ساخت ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی، مخزن ذخیره آب پارک ملت، نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک قنات قصبه و گلخانه و مخزن آب شهرداری است افزود: مساحت ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی گناباد واقع در شهرک کارآفرین ۴۸۴مترمربع در دو طبقه می‌باشد و هزینه ساخت و تجهیز آن ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که از محل اعتبارات استانی و داخلی تأمین می‌شود.
شهردار گناباد در ادامه از آغاز عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب پارک ملت با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک قنات قصبه با هزینه یک میلیارد ریال و گلخانه و مخزن آب شهرداری با هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.
تقوی ادامه داد: همچنین شهرداری گناباد در احداث کتابخانه آستان قدس رضوی پروانه ساخت این کتابخانه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال تأمین‌شده است.
او افزود :یکی از پروژه‌هایی که شهرداری طی چند سال اخیر مطالعات آن را آغاز کرده است احداث شهرک کارآفرین در غرب گناباد به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز ساماندهی صنوف آلاینده شرق کشور است.
وی اظهار کرد: این شهرک در ابتدای جاده بجستان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و اعیان به مساحت ۶۸ هزار و ۸۲۸ مترمربع احداث می‌شود که فاز اول آن شامل زیرسازی، احداث معابر و خیابان‌های اصلی و جدول‌کشی به مناقصه گذاشته‌شده و تا پایان امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
انتهای پیام// ح ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.