سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

حماسه عظیم ملت ایران در رخداد های انقلاب اسلامی ماندگار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی با گرامیداشت حماسه مردم ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی ؛ این حماسه عظیم را درخشنده و تابناک دانست .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان در پیامی به مناسبت دهه فجر آورده است : حماسه عظیم مردمی در رخدادهای انقلاب اسلامی در تاریخ ایران ، درخشنده و گنجینه ای ناب و فصل اقتدار نظام اسلامی است. امام جمعه شهر اراک افزوده : ایام الله دهه فجر یادآور حماسه عظیم ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت، گنجینه ارزش های ناب انقلاب و فصل اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داده : پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و موفقیت دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف در کنار استقلال سیاسی گوشه ای از دستاوردهای بی شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه اراک  تاکید کرده :  دهه فجر امسال را در حالی سپری می کنیم که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار اصیل انقلاب، امام و رهبری در بین ما نیست ولی مبارزات، اقدامات و تلاش های ارزشمند ایشان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تدوام و ثبات آن هرگز از یادها پاک نمی شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزوده : در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده ، باید با بهره گیری از راه و منش امام راحل و ایثار شهیدان والا مقام و مقاومت ملیت بزرگ ایان با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر مسئولان خدمتگزار به پیروزی های بزرگ و درخشانی بیاندیشیم و برای آن بکوشیم.
وی عنوان کرده :تحریم های ظالمانه اقتصادی، هجمه های همه جانبه سیاسی، القای اندیشه های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی گری با ولایتمداری و تفکر انقلابی باید خنثی شود و دشمن را در دسیسه ها ناکام گذاشت و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و افتخار همراه و همگام با دولتمردان و نیروهای مومن و وفادار به نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح با آگاهی و بصیرت و همت دنبال کرد.
در این پیام از اقشار مختلف مردم استان مرکزی برای حضور آگاهانه و پرشور راهپیمایی 22 بهمن دعوت شده است.
انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.