سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كلاهبرداری میلیونی از خانواده های افراد زندانی

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: اعضای باندی كه با وعده رفع مشکلات پرونده قضائی از خانواده افراد زندانی كلاهبرداری می كردند، در داراب دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در پی كسب خبری مبنی بر جعل و كلاهبرداری از خانواده افراد زندانی با ترفند رها سازی و تخفیف احكام قضائی توسط فردی به هویت (ف – ف)، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان داراب قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند این فرد كلاهبردار با تشكیل باندی ضمن جعل مهر رئیس یكی از ادارات دولتی، پس از شناسایی افراد زندانی ضمن جلب اعتماد و داشتن آشنا برای تخفیف مجازات و رهایی افراد زندانی، از خانواده آنان مبالغ هنگفتی دریافت می كرده اند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه كلاهبرداران، دو نفر را در عملیات غافلگیرانه دستگیر و از محل اختفای آنان اسناد، مدارك و مهر جعلی كشف كردند .  
 
گودرزی با بیان اینكه این متهمان در مجموع مبلغ 700 میلیون ریال كلاهبرداری كرده بودند، افزود: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.