رئیس اتحادیه پوشاک شیراز از غیرواقعی بودن تخفیف 50 تا 70 درصدی برخی از مغازه ها با برند های معتبر جهانی در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که چگونه مغازه‌های فروش پوشاک ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف را اعلام می‌کنند، گفت: این‌گونه اعلام تخفیف دروغ و کلاهبرداری است و واقعیت ندارد.

ابراهیمی افزود: طبق قانون میزان سودی که فروشندگان می‌توانند بر روی قیمت خرید کالا اضافه کنند ۲۲ درصد است که با توجه به وضعیت بازار میزان سود از این رقم کمتر است اما نرخ خرید پوشاک، نرخ کرایه حمل و نرخ فروش به میزانی است که ارائه تخفیف 70 درصد غیرممکن است.

وی با اشاره به اینکه تنها 4 نمایندگی پوشاک معتبر خارجی در شیراز فعال است، ادامه داد: این تعداد برندی که در خیابان‌های شهر شیراز مشاهده می ‌شود حرکتی برای جلب مشتری است .

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اجناس برند و مارک‌ های معتبر جهانی دارای نرخ‌ های مشخص هستند که با دیگر شعبه ‌ها نیز یکسان است اما متاسفانه برخی از مردم به مارک‌های دوخته‌شده بر روی یک لباس توجه می‌کنند و نرخ چندین برابری و غیرواقعی را برای یک مانتو یا پیراهن پرداخت می‌کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک شیراز تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با بازرسی اصناف، رسیدگی به مغازه‌هایی که با عنوان برند تخفیف ‌های غیرواقعی را تبلیغ می‌کنند آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار