سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی: موافق برگزاری اردوهای تیم ملی در فضای بسته نیستم

دونده سرعت کشورمان گفت: به هیچ وجه موافق برگزاری اردوهای تیم ملی در فضای بسته نیستم، چرا که ورزشکاران باید آماده رقابت های آسیایی که در فضای باز انجام می شود، باشند.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا برگزاری اردو در فضای بسته می تواند تاثیر چندانی در آمادگی ورزشکاران ملی پوش داشته باشد یا خیر، گفت: به هیچ وجه موافق برگزاری اردوهای تیم ملی در فضای بسته نیستم، چرا که ورزشکاران باید خود را برای مسابقات آسیایی آماده کنند و این مسابقات در فضای باز برگزار می شود و در صورتی که مسئولان فدراسیون به دنبال کسب مدال های رنگارنگ هستند باید امکانات لازم را در اختیار ورزشکاران قرار دهند.

دونده سرعت کشورمان در مورد مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوب و مناسبی در مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی حاکم بود. ازطرفی شرکت در مسابقات داخل سالن یادواره شهدای آتش نشان موجب شد تا بدنم در شرایط مسابقه ای قرار بگیرد و برای رقابت های پیش رو که در سال آینده برگزار می شود،آماده شوم.

وی درباره دریافت حقوق ورزشکاران در اردو در اظهار نظری عجیب گفت: در این 20 روزی که در اردوی تهران همراه با سایر ملی پوشان در حال تمرین کردن بودم،  هیچ وجهی به ما پرداخت نشد، اما طبق گفته مسئولان قرار شده طی چند روز آینده حق و حقوق دوندگان ملی پوش به طور کامل پرداخت شود.

عضو تیم ملی دو و میدانی با اشاره به شرکتش در مسابقات جایزه بزرگ استانبول تصریح کرد: قرار است جمعه هفته آینده با هزینه شخصی برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ داخل سالن راهی ترکیه شوم، البته شناخت چندانی از حریفان خود ندارم اما تلاشم را به کار می گیرم تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که چه اهدافی را در مسابقات پیش رو مدنظر دارد، گفت: تمام تلاشم بر این است تا بتوانم در چهار تورنمنت مهمی که قرار است سال آینده برگزار شود، با آمادگی کامل ظاهر شوم. من این قول را به اهالی جامعه دو و میدانی می دهم که در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و رقابت های داخل سالن ترکمنستان، نماینده شایسته ای برای دو و میدانی کشورمان باشم. امیدوارم در مسابقات جهانی لندن بتوانم برای نخستین بار در طول دوران ورزشی حرفه ایم با صعود به مرحله نیمه نهایی رکورد جدیدی را برای خودم ثبت کنم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.