سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری 25 خرده فروش مواد مخدر در هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 25 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ همتعلی شکری در گفت گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری یگان های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز رابا محوریت برخورد با خرده فروشان مواد مخدردر سطح شهرستان اجرا كردند.

وی افزود: در طول اجرای این طرح که به صورت منسجم و در چندین مرحله در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد، تعداد 25 نفر معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنها مقادیری انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر كشف شد.

سرهنگ شکری تصریح کرد: در ادامه این طرح تعداد 38 دستگاه موتورسیكلت و همچنین پنج ستگاه خودوروی متخلف نیز توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است و طی تماس های مکرر با سامانه 197 قدردانی خود را از زحمات پرسنل انتظامی شهرستان در اجرای این طرح ها اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت:بیشتر سرقت ها و جرایم شهرستان توسط معتادان صورت می گیرد.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.