فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام باند توزيع مواد مخدر صنعتی و كشف بيش از دو هزار گرم مخدر شيشه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از انهدام باند توزيع مواد مخدر صنعتي و كشف بيش از دو هزار گرم مخدر شيشه در اين شهرستان خبر داد و گفت: مقصد اين محموله پايتخت بوده است.

سرهنگ رضا شيرزادی ادامه داد: شب گذشته اکيپي ويژه و تخصصي از ماموران پليس اين شهرستان حين گشت زني هدفمند در سطح شهر- حوالي ميدان آناهيتا به سمت ميدان امام حسين(ع)- به يک دستگاه خودروي سمند با دو نفر سرنشين حدوداً 40 ساله برخورد کردند که حالات و حرکات راننده، آنان را مشکوک کرد.

وي تصريح کرد: در اين راستا با اقدامات پليسي و پيش از هرگونه اقدامي، خودرو متوقف و دو نفر مظنون نيز دستگير شدند.

اين مقام انتظامي گفت: ماموران در بررسي از خودرو موفق شدند بيش از دو هزار گرم مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه که به صورت ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود را کشف و ضبط کنند. متهمان که هر دو اهل و ساکن شهرستان بانه بودند، به محض دستگيري به بزه ارتکابي اعتراف و اظهار کردند که قصد انتقال محموله به پايتخت را داشته اند.

وي با بيان اينکه احتمال مي رود عاملان تهيه و توزيع اين باند وسعتی بيش از اين داشته باشند، گفت: تحقيقات و کار اطلاعاتي ويژه براي شناسايي ساير عوامل مرتبط با اين باند کماکان ادامه دارد.

وی افزود: در اين راستا پرونده اي نيز تشکيل و متهمان که سابقه دار نيز هستند، جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شدند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، خودروی ، حامل ، شیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.