سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

امدادرسانی به مسافران گرفتار در محورهای برفگیر

مسافران گرفتار در برف گردنه ها و محورهای کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد با تلاش نیروهای امدادی و راهداران پس از گذشت هشت ساعت رها شدند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛مدیرکل هلال احمر استان در گردنه مورگاه در کیلومتر30جاده یاسوج به بابامیدان گفت:10اکیپ ثابت و سیار در مسیرهای ارتباطی کار رها سازی و نجات بیش از 200 خودرو را انجام دادند.

امان الله جهان بین  افزود: در بخشی از مسیرها که خانواده ها در برف گرفتار بودند گروههای امدادی هلال احمر مواد تغذیه ای توزیع کردند.

مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده ای استان هم در گردنه مله شوره در جاده یاسوج شیراز گفت:شب گذشته21 اکیپ راهداری با حضور 200نفر بازگشایی جاده ها را انجام دادند.

خان پایه با اشاره به اینکه در بسیاری از مسیرهای اصلی وفرعی اختلال باعث توقف خودروها شدافزود: هم اکنون مسیر فرعی سی سخت به پادنا که از کوه دنا می گذرد مسدود است.

وفایی مقدم مدیرکل بحران استانداری هم گفت: از ساعات اولیه بارش برف تمامی نیروهای امدادی، خدمات رسان و راهداری در مسیرهایی که بارش برف شدید بود حضور یافتند.

رئیس پلیس راهور استان هم گفت: بارش برف موجب توقف، کندی حرکت در مسیرهای یاسوج- شیراز،یاسوج-بابامیدان و محور یاسوج-باغچه سادات سرفاریاب شد. 

سیاهپور با بیان اینکه هم اکنون در مسیرهای اصلی تردد وجود دارد افزود: در برخی جاده ها به ویژه کیلومتر 35جاده بابا میدان مه شدید حرکت خودروها را کند کرده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.