سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ورود سامانه بارشی به استان اصفهان

سامانه بارش زا بعد از ظهر امروز به تدریج از مناطق غربی استان، وارد اصفهان می شود و برف و باران این مناطق را فراخواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ˈ افزود: تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد این سامانه بارش زا تا روز شنبه بتدریج سایر نقاط استان را فرا می گیرد و در سایر نقاط استان نیز بارندگی خواهیم داشت.
فاطمه زهرا سیدان  افزود: از امروز به تدریج در بیشتر نقاط استان اصفهان، افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه شدت بارش برای مناطق غرب، شمال وجنوب غرب استان پیش بینی می شود، افزود: بارش در ارتفاعات استان و مناطق غرب، شمال و جنوب به شکل برف خواهد بود.
به گفته وی بیشینه دما در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان چهار تا 6 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
سیدان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و بارش و برای روز شنبه، گاهی افزایش ابر و مه صبحگاهی، گاهی وزش باد شدید و بارش پیش بینی کرد.
وی گفت: حداکثر دمای کلانشهر اصفهان 11 درجه سانتیگراد و حداقل دما سه درجه سانتیگراد خواهد شد.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی کرد در 24 ساعت آینده چوپانان، اردستان و آران و بیدگل با 12 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقاط استان و میمه، ورزنه، مبارکه، مورچه خورت، کبوترآباد، دهق و علویجه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین نقاط استان اصفهان خواهند بود.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.