اصفهان؛

تداوم بارش برف تا فردا در مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان

بارش برف که از روز گذشته در مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان آغاز شده تا فردا در این مناطق ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  اظهار کرد: احتمال بارش پراکنده در سایر مناطق استان اصفهان هم وجود دارد.
خدابخش با بیان اینکه تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم استقرار سامانه ناپایدار بر روی استان است ، افزود: بر این اساس امروز و فردا در اکثر نقاط استان افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می شود.
وی گفت: پدیده غالب تا دو روز آینده وزش باد شدید بویژه در مناطق شرقی خواهد بود و احتمال وقوع توفان محلی برای لحظاتی در این مناطق نیز پیش بینی می شود.
خدابخش گفت: بیشینه دما در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه ( فردا )، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد شدید و احتمال برف خفیف و برای روز دوشنبه، صاف و غبار صبحگاهی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
خدابخش از چوپانان و کبوترآباد با 15درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه و بویین و میاندشت و میمه با11 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان اصفهان نامبرد.
وی با بیان اینکه بیشترین بارندگی شب گذشته در استان اصفهان در برزک از توابع کاشان با 15 سانتی متر برف و 9 میلیمتر باران ثبت شد، افزود: پس از برزک، فریدونشهر با 15 سانتیمتر برف و 8.1 میلیمتر باران، و بویین و میاندشت 6 سانتی متر، سمیرم و خوانسار با 5 سانتیمتر ، میمه با 3سانتیمتر و داران با دو سانتیمتر برف دارای بیشترین بارش بودند.
خدابخش افزود: بارش باران در شهرهای برزک، داران، فریدونشهر، آران و بیدگل، بویین و میاندشت، سمیرم، کاشان، چادگان، بادرود، خوانسار، نطنز، میمه، شهرضا، دهق، گلپایگان، مبارکه، زرین شهر، علویجه و نجف آباد به ترتیب با 9 ، 8.2 ، 8.1، 6.8 ، 4.5 ، 4.4 ، 4.3 ، 4.2 ، 4.2 ، 3.1، 2.9 ، 2 ، 2 ، 1.9 ، 1.9 ، 1.6، 1.3 ، 1 و 0.2 میلیمتر گزارش شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار