رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: در 24ساعت گذشته در روستای زفرقند در دهستان برزاوند اردستان 20 سانتی متر برف باریده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد رمضانپور  افزود: بیشترین بارش در 24 ساعت گذشته در منطقه اردستان اصفهان بوده است اما همچنان شاهد کاهش 50 درصدی بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی افزود:بارش باران از ساعت یک بامداد روز دوشنبه در این شهرستان آغاز شده است و میزان بارش در شهر اردستان به 6 و 6 دهم میلیمتر  رسیده است.

رمضانپور با اشاره به این که بارش باران مناطق دیگر شهرستان را نیز در بر گرفته است افزود: بیشترین بارش باران در شهر زواره اردستان به میزان 12 و 3 دهم میلیمتر بوده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان با اشاره به این که بارش برف نیز از ساعت 3 بامداد امروز در مناطق کوهستانی شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: بارش در روستای تورزن 5 سانتی متر با آبدهی 10 و 3 دهم میلیمتر بوده است.

وی گفت: در روستای نیسیان در دهستان برزاوند بیش از 3 سانتی متر با آبدهی 3 و نیم میلیمتر و بارش برف در روستای بغم در دهستان علیا 3 سانتی متر با آبدهی 7 میلیمتر بارش ها در این منطقه ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی اردستان خاطرنشان کرد: میزان بارش در سال زراعی جاری در شهرستان اردستان به 24 و هشت دهم میلی متر رسیده که نسبت به مشابه سال قبل که 57 و9 دهم میلیمتر بوده است رشد منفی 50درصدی را نشان می دهد.

رمضانپور با بیان این که این سیستم بارشی تا ظهر سه شنبه در منطقه اردستان خواهد بود افزود: بارش‌ها در این مدت به صورت باران و برف و به طور پراکنده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان دمای هوای فعلی شهرستان اردستان را 2 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: از ظهر سه شنبه افت محسوس دما و یخبندان را در منطقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرزاغلط گیر
۱۹:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
با سلام
لطفا در نوشتن اسامی درست دقت کنید
ظفرقند اردستان درست هست نه زفرقنداردستان
صرفا جهت اطلاع!!!!!!!