سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

نامگذاری میادین و مکانهای عمومی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاندار چهارمحال و بختیاری از نامگذاری میادین، خیابان ها و یا مکان های عمومی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات فراوان آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری گفت: در راستای قدردانی از زحمات این مجاهد نستوه، باید پس از سپری کردن مراحل قانونی، میادین، خیابان ها و یا مکان های عمومی در تمامی شهرستان های استان به نام ایشان نامگذاری شود.

وی در ادامه، حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های 9 گانه استان و تشریح عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه دولت یازدهم برای مردم را از برنامه های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.