به مناسبت دهه مبارک فجر، کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت هشتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور ایرج حسینی صدرآبادی قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهوری، استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولان استانی در شهرکرد افتتاح شد.

کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی محدوده شرق و شمال شهرکرد از میدان قمر بنی هاشم (ع) تا آرامستان جدید این شهر را به هم متصل می کند.

ساخت این کنارگذر به طول 10 کیلومتر و عرض 12 متر به مدت 3 سال و با اعتبار 95 میلیارد ریال به طول انجامید. 

افتتاح بازارچه صنایع دستی و گردشگری شهرکرد، افتتاح بخش مراقبت های ویژه نوزادان، مادران پرخطر و رادیولوژی بیمارستان هاجر (س) شهرکرد و بهره برداری ازکارخانه تولید آرد و 14 پروژه صنعتی در شهر هفشجان از دیگر برنامه های سفر یک روزه قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار