سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مدارس کاشان صاحب اتاق بهداشت با یونیت دندان‌پزشکی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش كاشان از راه‌اندازی یك اتاق بهداشت با یونیت دندان پزشكی برای نظارت تخصصی بر سلامت دانش آموزان این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود خدمتی،در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز كاشان با حضور سید محمد رضا جعفری،مدیر كل دفتر مشاركت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس كشور، گفت:راه‌اندازی این اتاق بهداشت در هر مدرسه كه ساخته می شود با امضای تفاهم‌نامه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی كاشان انجام‌می‌شود.

وی، امضای تفاهم‌نامه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی كاشان، با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و كتابخوانی را تاکیدکرد و افزود:بر اساس این تفاهم‌نامه كتابخانه مدارس به گونه‌ای طراحی می شود كه بعد از تعطیلی مدارس، قابل استفاده برای دانش آموزان و خانواده آنها باشد.

به‌گفته‌وی، اتاق خیرین نیز در نقشه مدارس جدید به منظور مشاركت خیرین در مدیریت مدرسه و حضور مستمر آنها در جمع دانش آموزان طراحی شده است .

مدیر آموزش و پرورش كاشان، در ادامه با اشاره به گذشت یکصد سال از شروع نظام آموزشی مدرن در كاشان گفت: بخش بزرگی از توسعه و ساخت فضاهای آموزشی توسط نیكوكاران و خیرین انجام شده است.

خدمتی، با تاکید بر اینکه هر جا كه مردم مشاركت داشته‌اند، پیروزی و موفقیت به همراه داشته است افزود: مدرسه سازی، یكی از عرصه‌هایی است كه مردم به كمك دولت آمده‌اند به طوری كه در دهه اخیر بسیاری از مدارس این شهرستان به همت خیرین ساخته شده است.

وی، بزرگداشت نیكوكاران را یك وظیفه همگانی دانست و تاكید كرد: تجلیل باشكوه از نیكوكاران مدرسه ساز، حامل این پیام است كه جامعه، سپاسگزار نیك اندیشان است و آشنایی دانش آموزان با خیرین باعث ترویج الگوی گذشت، ایثار و انفاق در نسل آینده خواهد شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.