ریيس دانشگاه كاشان از انعقاد تفاهم‌نامه همكاري في مابين اين دانشگاه با امضای مهندس سيد محمد بهشتي رييس پژوهشگاه ميراث فرهنگی و گردشگری خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس زراعت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: اين تفاهم‌نامه با هدف تداوم همكاري هاي علمي، آموزشي و پژوهشي پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري و دانشگاه كاشان در تمامی زمينه‌هاي علمي مورد علاقه و توافق با در نظر گرفتن تمامي امكانات علمي، آزمايشگاهي، فني و اعتباري آنها منعقدشد.

وي افزود:انجام همكاري‌هاي نظامند مشترك پژوهشي، آموزشي و اجرايي در حوزه هاي علوم محيطي، معماري، حفاظت و مرمت ابنيه و بافت هاي تاريخي- فرهنگي، زبانشناسي، باستان شناسي، پژوهش هنر و هنرهاي اسلامي، صنايع دستي ، حقوق و ساير موضوعات و مطالعات ميان رشته‌اي مرتبط از مفاد این تفاهم‌نامه است.

به‌گفته‌وی،بهره‌مندي طرف‌ها از امكانات آموزشي، پژوهشي،آزمايشگاهي، كارگاهي، كتابخانه‌اي و ارتباطات بين‌المللي يكديگر، همكاري در زمينه برگزاري همايش‌ها و كنگره‌هاي مشترك علمي در حوزه هاي تخصصي مورد تفاهم و همكاري در راستاي ايجاد رشته‌هاي آموزشي- پژوهشي ميان رشته‌اي در حوزه‌هاي مورد تفاهم از جمله موارد همكاري اين تفاهم‌نامه است.

زراعت، تصریح‌کرد: با اين تفاهم‌نامهاز توان علمي و پژوهشي پژوهشگاه در انجام امور آموزشي و پژوهشي دانشگاه در حوزه‌هاي مورد تفاهم طراحي و اجراي پروژه‌هاي ميداني مشترك استفاده مي شود.

وی، اظهارداشت:اين تفاهم‌نامه تنظيم شده در 6 ماده و يك تبصره با اعتبار پنج ساله بین مهندس سيد محمد بهشتي رييس پژوهشگاه ميراث فرهنگي و گردشگري و ريس دانشگاه كاشان به امضا رسيد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.