سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

از دستگیری سارقان مسلح تا کشف 30 فقره گردنبند قاپی

سارقان مسلح بازداشت و 30 فقره گردنبند قاپی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.  

 
وی بیان كرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی دو نفر متهم را در این خصوص دستگیر كردند.  
 
وی با بیان اینكه متهمان در بازجویی های بیشتر به سرقت مسلحانه موتورسیكلت و همچنین پنج فقره سرقت مسلحانه دیگر در سطح شهرستان شیراز اعتراف كردند، گفت: تحقیقات بیشتر پلیس برای شناسایی و دستگیری همدست دیگر این سارق ادامه دارد.  
 
کشف 30 فقره گردنبند قاپی  
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: پرونده ای از كلانتری شیراز تحت عنوان گردنبند قاپی از یك خانم در یكی از خیابان های شیراز توسط راكب یك دستگاه موتورسیكلت به پلیس آگاهی استان رسید.  
 
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارق مورد نظر شناسایی و توسط ماموران در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح كرد: درخصوص جرائم ارتکابی از متهم تحقیقات لازم به عمل آمد كه به 30 فقره گردنبند قاپی در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد.  
 
حیدری با بیان اینكه با پیگیری های به عمل آمده یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد، افزود: تا كنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و صحنه های سرقت بازسازی شده است.  
 
توقیف سه دستگاه موتورسیكلت غیر مجاز  
ماموران انتظامی گراش سه دستگاه موتورسیكلت غیرمجاز را توقیف كردند.  
سرهنگ بابایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش گفت: با اعلام گزارش در خصوص اینكه چند دستگاه موتورسیكلت سنگین غیر مجاز در ساعات پایانی شب آسایش و آرامش شهروندان را سلب كرده است، بررسی موضوع به اداره مبارزه با قاچاق كالا پلیس آگاهی سپرده شد.  
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات لازم را در این زمینه آغاز كردند و متوجه شدند راكبان این موتورسیكلت ها در ساعات پایانی شب در سطح شهر حضور یافته و با صدای زیاد باعث بی نظمی و سلب آسایش از شهروندان می شوند.  
سرهنگ بابایی افزود: در خصوص متوقف كردن موتورسیكلت هماهنگی لازم با مقامات قضایی به عمل آمد و ماموران در یك اقدام غافلگیرانه موتورهای موردنظر را متوقف و به پاركینگ منتقل كردند.
 
سرهنگ بابایی گفت: راكبان موتورسیكلت ها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.