محموله کالای قاچاق میلیاردی در رستم کشف و بونكر حامل كالای قاچاق میلیاردی توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: بونکر توقیف شده به صورت شبانه به شهرستان عسلویه اعزام و پس از بارگیری محموله قاچاق به شهرستان کازرون عزیمت می کرده است.  

 
وی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا کازرون اقدام به شناسایی و توقیف خودرو مذکور کرده اند.   
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان كرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو اجناس قاچاق به ارزش حدود چهار میلیارد ریال از این خودرو کشف و ضبط شده است.  
 
كشف کالای قاچاق میلیاردی در رستم
فرمانده نیروی انتظامی رستم از توقیف محموله لوازم خانگی به ارزش یك میلیارد و چهارصد و بیست میلیون ریال خبر داد.  
 
سرهنگ محمد اسلامی فرمانده نیروی انتظامی رستم گفت: به منظور مبارزه با قاچاق كالا ماموران انتظامی شهرستان رستم اقدام به كنترل خودروهای عبوری در جاده های این شهرستان كردند.  
 
وی ادامه داد: در این راستا ماموران به چهارده دستگاه خودرو مظنون و خودرو ها را متوقف كردند و در بررسی مشخص شد خودروها حامل كالای قاچاق است.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم افزود: در بازرسی از این خودرو ها تعداد 37دستگاه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ال ای دی، ماشین لباسشوئی، مایكرو فر و چرخ خیاطی و تعداد 20 هزار عدد انواع ظروف آشپزخانه و160 کیلوگرم برنج 2661 عدد انواع خوراكی و 180عدد پتوی مسافرتی خارجی و 200 كیلوگرم هیزم و 1500 حلقه دی وی دی كشف شد.  
 
سرهنگ اسلامی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله های قاچاق كشف شده حدود یك میلیارد و چهارصد و بیست میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه خودرو های حامل كالای قاچاق به پاركینگ منتقل و راننده آن با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.