سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار بوشهر:

تلاش های آیت‌الله رفسنجانی ستودنی است

شهردار بوشهر گفت: مرحوم آیت‌الله رفسنجانی انسانی مدیر، مدبر و هوشیار بود که چهره‌ معتدل جهانی یافت که تلاش‌های 60 ساله وی برای خدمت به نظام ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد اظهار داشت: خبر تأثربرانگیز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور دوران سختی‌های مبارزاتی امام خمینی(ره) و دوست و همراه مبارزاتی مقام معظم رهبری موجی از ناراحتی و اندوه در سراسر کشور پدید آورده است.

وی اضافه کرد: تلاش‌های مجاهدانه این مجتهد گرانقدر در طی قریب به 60 سال همراه با دشواری‌ها و تنگناهایی بوده است که هیچ‌کدام نتوانست بر روحیه خستگی‌ناپذیر و خداجوی این اسوه اصیل نسل اول مبارزان انقلاب اسلامی ایران خللی وارده نموده و او را اندیشه خدمت به نظام دور سازد.

شهردار بوشهر عنوان کرد: حضور در سمت‌های مختلف و حساس اجرایی و نظارتی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در طی چهار دهه از وی شخصیتی تأثیرگذار و آگاه ساخت که توان گذر از بن‌بست‌ها و خلق راهکارها در بزن‌گاهای سیاسی را داشت.

وی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله رفسنجانی انسانی مدیر، مدبر و هوشیار  بود که چهره‌ی معتدل جهانی یافت و دین و سیاست را به هم پیوند زد که تلاش‌های 60 ساله وی برای خدمت به نظام ستودنی است.

میگلی‌نژاد بیان کرد: مراتب اندوه عمیق خویش را در از دست دادن فردی با ایده‌های ناب که همواره موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را را متضمن بوده است اعلام می‌نمایم و ضمن عرض تسلیت به یار همدوش مبارزاتش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترمشان و عموم مردم صبر جزیل بر این مصیبت عظمی مسألت دارم.

انتهای پیام/ ث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.