سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پاسداری از حقوق ملت ایران در همه زمینه ها با تعامل سایر دستگاهها

با همکاری نیروی انتظامی و تعامل سایر دستگاهها از حقوق ملت ایران در همه زمینه هاپاسداری می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد ؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در همایش روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی استان با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری ‌، گفت: امروز با فرمان رئیس جمهوری همۀ دستگاهها و نهادها موظف شده اند که این منشور را اجرا کنند.

طالبی ادامه داد: پرداختن به حقوق شهروندی با نگاه به اینکه دولت به تنهایی می تواند اجرا کننده حقوق شهروندی باشد نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت و اجرای این منشور نیازمند تعامل و همکاری همه قوا از جمله نیروی انتظامی است و خوشبختانه در استان شاهد بودیم که این مباحث در نیروی انتظامی دنبال و اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد حاکمیت است گفت: هرگونه فعالیت برای تامین نظم و امنیت و کسب رضایت مردم در نیروی انتظامی انجام می شود و یا اگر نقص و ضعفی هم در این نهاد باشد به پای نظام جمهوری اسلامی ایران نوشته می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدافزود : شایسته است این حساسیت بالا را در نیروی انتظامی درک کنیم و عزیزانمان در این نیرو پاسداران خوبی برای نظام و خدمتگزاران خوبی برای مردم و جامعه باشند.

طالبی با قدردانی از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان که در تامین امنیت تلاش خستگی ناپذیری دارند افزود: یکی از دستاوردهای خوب این چند سال اخیر تامین امنیت پایدار و ارتقای شاخص های امنیتی در استان بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی به مسئولان استان در برگزاری هر چه بهتر و تامین امنیت انتخابات مساعدت لازم را داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: آنچه که فراتر و مهم‌تر از تامین امنیت انتخابات در زمان برگزاری است احساس امنیتی است که در روزهای باقی مانده تا انتخابات باید در جامعه وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد یادآور شد: هرگونه رخداد امنیتی می تواند در آرامش جامعه در آستانه انتخابات تاثیرگذارباشد و اعتقاد داریم با هوشمندی و تدابیر نیروی انتظامی استان با کمترین دغدغه وارد فضای انتخابات خواهیم شد.

در پایان این همایش از فرماندهان و روسای برتر کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.