استاندار یزد قهرمانان و برترینها در هر حوزه به ویژه ورزش را جزء دارائیهای شهر دانست.

 سید محمد میرمحمدی استاندار یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در سخنانی قهرمانان و برترینها در هر حوزه به ویژه ورزش را جزء دارائیهای شهر دانست و اهمیت دادن خانواده ها به ورزش را امری مطلوب و ارزشمند برشمرد. 

میرمحمدی شنای یزد را نمونه ی بارزی از حرکت پایه ای و اصولی دانست و گفت: خوشحالم از اینکه در جمعی قرار گرفته ام که بر روی پای خود تکیه نموده و بی ادعا به موفقیتهای چشم گیر ملی دست یافته است.

رضوانی رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور نیز دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالیتهای منظم شنای یزد، عنوان کرد: باحضور در یزد پی بردم درآینده ای نزدیک یزد به جایگاه پیشین خود که برتری در ایران بود دست خواهد یافت.

 رضوانی از خانواده ی شناگران یزدی تقدیر کرد و از حضور در جمع آنان  ابراز خرسندی نمود و به شناگران یادآور شد قدر این حضور دلسوزانه رابدانید.

شریعتی،مدیرکل ورزش و جوانان استان نیزگفت: امروز حضور جدی و قهرمانی در ورزش تضمین کننده آینده تحصیلی،شغلی و وضعیت خدمتی فرزندان شماست و از ورزشکاران خواست فعالیت حرفه ای خود را تا کسب نتایج نهایی ادامه دهند.

در پایان این مراسم از تیمهای قهرمان واترپلوی پیشگامان و یزد پولیکا که توانسته اند در سال جاری عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی در سطح کشور را از آن خود کنند  تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.