سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سخت گیری بانک ها در تیران مانع 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی شده است

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تیران و کرون گفت: سخت گیری بانک ها مانع از ارائه نزدیک به 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی طالبی  افزود: امسال برای اشتغال زایی محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تیران و کرون 18 میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی شده که تنها بیش از سه میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخته شده است.
وی بیان کرد: با وجود اینکه در سرپرستی بانک ها در استان اصفهان و در سطح ملی برای تسهیلات تا سقف 150 میلیون ریال یک ضامن پیش بینی شده اما بانک ها در تیران در این خصوص همکاری نمی کنند و ضمانت های سنگین مطالبه می کنند.
مدیرکمیته امداد خمینی (ره)شهرستان تیران و کرون افزود: مددجویان و افراد نیازمند توانایی ضمانت های سنگین بانکی را ندارند و از این جهت بانک ها با این قشر ضعیف جامعه باید همکاری کنند که مشکل آن ها حل و با ایجاد اشتغال خودکفا شوند.
وی با بیان اینکه تسهیلات اشغال زایی به صورت قرض الحسنه ارائه می شود، خاطرنشان کرد: برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات قرض الحسنه که با سود 4 درصد است اقبال نشان نمی دهند و همکاری ندارند.
طالبی افزود: اگر بانک ها برای موضوع اشتغال همکاری نکنند چرخه تولید ضعیف و جمعیت محرومان و نیازمندان جامعه افزایش می یابد و با گذشت زمان نیز شاهد رشد جمعیت مددجویان مراکز حمایتی هستیم.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.