مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای 100 طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان این نهاد حمایتی در دهه فجر آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید غلامرضا متقی  از اجرای پروژه‌های ویژه مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: 100 طرح اشتغالزایی مددجویان در این دهه با حضور مسئولان اجرا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 200 فقره جهیزیه و 100 فقره وام قرض‌الحسنه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی این نهاد حمایتی در دهه فجر است.

متقی با اعلام این‌که 27 واحد مسکن به مددجویان تحویل داده می‌شود افزود: خدمات‌رسانی به مددجویان بر اساس سیاست‌های کمیته امداد به خوبی در این استان پیش می‌رود.

وی، از جمع‌آوری 21 میلیارد ریال زکات از ابتدای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در راستای جمع‌آوری زکات با همکاری مردم نیکوکار این استان موفقیت‌های چشمگیری داشتیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مؤثر بتوانیم در اجرای این سنت حسنه را بهتر از گذشته اجرا کنیم.

این مسئول تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمع‌آوری 21 میلیارد ریال زکات در سال جاری رتبه 7 کشور را در این زمینه کسب کرده است.

متقی با اشاره به موارد مصرف زکات گفت: زکات در اولویت نخست به مساکین و فقرا می‌رسد و ساخت مساجد و حسینیه‌ها در اولویت‌های بعدی هستند.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال از محل پرداخت زکات 18 مورد  پروژه‌های عمرانی از جمله احداث مسجد و حسینیه و 106 مورد مرمت و بازسازی این اماکن را در سطح استان انجام دادیم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.