سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل تیم والیبال پارسه:لیگ حرفه ای اخلاق حرفه ای می خواهد

مرتضی اله وردی:قهر در ورزش معنایی ندارد و زمانی که دم از لیگ برتر می زنیم باید اخلاق لیگ برتری نیز داشته باشیم.

مرتضی اله وردی مدیر عامل باشگاه پارسه تهران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:ما به عنوان بخش خصوصی که پا در میان لیگ برتری های والیبال گذاشته ایم امکانات داریم و هیچ وقت دست خالی نبوده ایم و تا کنون هم هزینه هایی کرده ایم و برای ماندگاری در لیگ برتر تلاش می کنیم و برای آینده هم برنامه هایی داریم و باید تمامی هزینه های انجام شده را پرداخت کنیم. البته باید بگویم که ما فقط سرمایه گذار هستیم و هیچ کالایی برای تبلیغ نداریم که بخواهیم از این موضوع سوء استفاده کنیم،البته از این بحران خارج خواهیم شد.

وی ادامه داد: با نیامدن چند بازیکن دیگر در تیم بار روانی تیم ما بیشتر شد. من به هیچ وجه قهر را در ورزش نمی پسندم .مگر بقیه بازیکنان قهر کردند و نیامدند. به نظر من آن آقا ( پوریا فیاضی و جواد حسین آبادی ) هم باید مثل بقیه بازیکنان می آمد و در بازی ها شرکت می کرد. زمانی که دم از لیگ برتر می زنیم باید اخلاق لیگ برتری هم داشته باشیم.

اله وردی در پایان گفت: پول خرج می کنیم اما این بدان معنی نیست که مانند بانکها و شرکت های خودرو سازی پول خرج کنیم.چرا بنده باید یک میلیارد تومان پول به یک بازیکن بدهم در قبال آن می توانم آن را به چند بازیکن جوان و مستعد بدهم. فردا صبح در فدراسیون جلسه ای برگزار خواهد شد که بنده متعهد خواهم شد تمامی قراردادها را خودم امضا کنم و تا پایان هفته 30 درصد از قرارداد ها را پرداخت خواهیم کرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.