به گزارش
خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان امروز گفت : تا سال 92 فقط 20
فروشگاه بزرگ با مساحت بیشتر از 200 متر مربع در گیلان فعال بود اما
بعلت استقبال مردم از این نوع فروشگاه ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی در 3
سال گذشته 80 فروشگاه بزرگ دیگر در این استان شمالی راه اندازی شد.
علی منتظری هدف از ایجاد فروشگاه های بزرگ را عرضه کالا با کیفیت ، قیمت مناسب و فروش کالا با حداقل سود عنوان کرد.
وی صرفه جویی در زمان خرید ، دسترس بودن همه نوع کالای مورد نیاز
خانوارها در یک مکان از دیگر مزایای فروشگاه های بزرگ کالا عنوان کرد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اهمیت نظارت برقیمت
ها برای کنترل بازار افزود : دستگاه های نظارتی مبالغ فروش کالا در
فروشگاه های بزرگ را بصورت آنلاین و راحت تر کنترل می کنند.
انتهای پیام/م