سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

فعالیت ۱۸۰ خانه قرآنی در استان همدان

مدیر‌عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان گفت: ۱۸۰ خانه قرآنی روستایی و شهری زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هاشم سعیدی شکوه گفت: مهمترین برنامه‌های اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان همدان ترویج معارف ناب اسلامی و قرآنی در جامعه است.

وی افزود: شناسایی نخبگان قرآنی و حمایت از موسسات و خانه‌های قرآنی به ویژه در مناطق دور افتاده و محروم از دیگر اقدامات مهم اتحادیه است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه موسسات قرآنی مردمی تا آنجا که توانسته تلاش کرده تا حداقل امکانات اولیه آموزشی را در اختیار موسسات و خانه‌های قرآنی در روستاهای دور افتاده و مناطق محروم که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، قرار دهد.

سعیدی شکوه یادآور شد: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی در جامعه از مهم‌ترین اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.

وی ادامه داد: ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی افراد جامعه، تلاش برای ریشه ‌کنی بی‌ سوادی قرآنی، گسترش آموزه های قرآنی بین خانواده ها و کاربردی کردن آموزه های قرآن در زندگی مردم از دیگر اهداف تأسیس خانه های قرآن روستایی به شمار می آید.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.