سرپرست روابط عمومی دانشگاه از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان ملایر در عصر امروز چهارشنبه 15 دی ماه خبر داد.

وزیر بهداشت عصر امروز میهمان ملایری‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفر شاهرخی با اعلام این خبر گفت: دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعت پنج عصر امروز وارد ملایر می‌شود.

وی ادامه داد: در این سفر، بخش سی. سی. یو و مرکز ام. آر. آی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه ساخت مرکز ام. آر. آی بیمارستان امام حسین(ع) از آذرماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: 5.5 میلیارد تومان اعتبار برای خرید دستگاه ام. آر. آی و یک میلیارد تومان برای ساخت فضا و تجهیزات جانبی آن هزینه شده است.

وی افزود: بازسازی و تجهیز بخش سی. سی. یو بیمارستان امام حسین(ع) با 19 تخت از ابتدای سال گذشته آغاز شده است که هزینهای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات پزشکی و حدود 800 میلیون تومان در بخش عمرانی آن صرف شده است.

شاهرخی با بیان اینکه حاج علی میرزایی از خیّران شهرستان ملایر مبلغ 350 میلیون تومان برای بازسازی بخش سی. سی. یو بیمارستان امام حسین(ع) کمک کرده است، یادآور شد: با حضور وزیر بهداشت از این خیّر و دیگر خیّران شهرستان ملایر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.